Domácí raw nutella

Domácí raw nutellaNedávno tady měli někteří recepty na Nutellu v paleo podání. Nic proti nim nemám, vypadají všechny skvěle a chutně a rozhodně bych si je udělal taky, ale protože jsem chtěl recept trochu jinak, přišlo mi vhod, že se rozeběhla soutěž o kuchařku na stránkách Henriety Peškovičové a zde mi také můžete pomoci hlasem (likem) vyhrát. Snažil jsem se najít více receptů a poměřit, co by šlo udělat jinak. Určitě mě oslovila varianta s použitím datlí, které věřím tomu dodají krásnou krémovitost, ale nakonec jsem si udělal takový mix mezi recepty.

Čas receptu: příprava 15 minut

Suroviny na cca 200 ml:

  • 1 hrnek lískových ořechů
  • 1 čaj lžíce vanilky
  • 1 čaj lžíce skořice mleté
  • 4 pol lžíce kakaa
  • 1 čaj lžíce mořské soli
  • 5 pol lžic medu
  • 1 pol lžíce kokosového oleje
  • 50 ml kokosového mléka

Postup:

  1. Nasekám ořechy na strukturu mouky v mixéru.
  2. Přidám vanilku, skořici, kakao, med, sůl a kokosové mléko a nechám pořádně rozmíchat.
  3. Při zapnutém mixování přilévám kokosový olej.
  4. Pokud struktura není tekutá dle potřeby, můžu rozředit dalším kokosovým mlékem či vodou.
Zde můžete nechat svůj komentář

